shave
Social Media

Πώς να Κάνετε τους Followers στο Instagram να Αγοράσουν το Προϊόν σας

Την προηγούμενη βδομάδα, συζητούσα με έναν συνάδελφο στρατηγικές για το Instagram. Όπως καταλαβαίνεται η συζήτηση πήγε στο να κάνεις Followers και στη δέσμευση για δημιουργία εσόδων.

Φυσικά η δημιουργία εσόδων από οποιοδήποτε ψηφιακό κανάλι απαιτεί κάποιο προγραμματισμό και μια καλά εκτελεσμένη στρατηγική.

Αλλά το Instagram είναι διαφορετικό.

Ένα πράγμα που πραγματικά με έκανε να σκεφτόμαστε είναι πώς το Instagram σάς επιτρέπει μόνο να συνδέεστε με 1 ιστότοπο ή σελίδα στην περιγραφή του προφίλ σας (εκτός αν πληρώνετε για διαφημίσεις).

Αυτό πραγματικά αλλάζει τους όρους ανταγωνισμού και περιορίζει τις ευκαιρίες μάρκας για την προώθηση της πώλησης – τουλάχιστον σύμφωνα με τα παραδοσιακά πρότυπα.

Έχουμε δει όλους τους ενθουσιώδεις λογαριασμούς όπου φαίνεται ότι οι Instagrammers βγάζουν αρκετά χρήματα απλά δημοσιεύοντας selfies.

Δυστυχώς, η εμφάνιση μπορεί να εξαπατήσει.

Η πραγματικότητα είναι ότι πρόκειται για μια σταδιακή διαδικασία. Στην πραγματικότητα, όταν μιλάμε για μάρκες, το 50 τοις εκατό των Instagrammers ακολουθεί τουλάχιστον 1 επιχείρηση, αλλά μόνο το 5 τοις εκατό από αυτούς αναλαμβάνουν δράση (όπως ψώνια) αφού εμπνέονται από μια θέση.

Πήρα αυτούς τους αριθμούς από το Instagram facts-and-stats infographic που δημοσιεύτηκε από το MarketingProfs. Ακολουθούν μερικά ακόμη σημαντικά σημεία.

Marketing Profs highlights

Μην με παρεξηγήσετε – η πλατφόρμα είναι υπέροχη για τη δημιουργία πωλήσεων.

Μπορεί να αντιπροσωπεύει ακόμη και το 80 τοις εκατό των πωλήσεων μιας μάρκας, όπως συνέβη στην περίπτωση της εταιρείας Beaufort Bonnet Company, μάρκας του Kentucky που πουλάει είδη υψηλού επιπέδου για βρέφη.

Είναι απλά ότι το Instagram έχει τις δικές του ιδιορρυθμίες και χρειάζεται λίγος χρόνος για να εισρεύσουν τα χρήματα.

Η πώληση στους followers σας μπορεί να είναι μια μεγάλη πρόκληση, ειδικά όταν ο αντίκτυπος του περιεχομένου που δημοσιεύετε μειώνεται. Ο λογαριασμός Instagram της National Geographic αντανακλούσε αυτήν την τάση.

Καθώς αυξήθηκαν οι followers και καθώς αυξήθηκε και ο αριθμός των μαρκών που αποστέλλονται στο Instagram, η αφοσίωση στις παγκόσμιες θέσεις μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα μειώθηκε, αποκάλυψε το TrackMaven.

followers for NatGeo

Οι περισσότερες μάρκες μπορεί να συμφωνούν με αυτήν την τάση.

Όμως, είναι δυνατό να δείτε μια αξιοπρεπή εισροή πωλήσεων – και αυτό απαιτεί τη χρήση του Instagram στρατηγικά.

Σε αυτήν την ανάρτηση, πρόκειται να αναφέρω μερικά διαφορετικά μέτρα που μπορείτε να λάβετε για να ενθαρρύνετε τους followers σας να αγοράσουν από το προϊόν σας.

Γνωρίζουμε ότι η πώληση είναι εν μέρει ένα παιχνίδι αριθμών. Προφανώς, οι αριθμοί των οπαδών σας θα επηρεάσουν τους αριθμούς πωλήσεών σας. Αλλά όταν πρόκειται για κερδοφορία, πρόκειται για τη δύναμη μετατροπής που δημιουργείτε.

Λοιπόν, πώς κάνετε τους followers σας να σταματήσουν την κύλιση της μπάρας στα feed τους και να παρατηρήσουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας;

Ας το δούμε.

Δημιουργήστε μια προσωπική σύνδεση χρησιμοποιώντας το Instagram Direct

Το Instagram Direct, ή DM, όπως είναι ευρέως γνωστό, σας δίνει την ευκαιρία να συνδεθείτε με τους καταναλωτές προσωπικά μέσω ιδιωτικών μηνυμάτων.

Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτήν τη λειτουργία κάνοντας κλικ στο εικονίδιο με το βέλος στην επάνω δεξιά γωνία του λογαριασμού Instagram. Ακολουθεί το εξής παράδειγμα:

Direct Message

Στη συνέχεια, θα έχετε τη δυνατότητα να στέλνετε μηνύματα κειμένου και πολυμέσων, εμφανίζοντας ένα thread μηνυμάτων. Μπορείτε να στείλετε μηνύματα σε 15 followers  κάθε φορά.

followers per time

Υπάρχει επίσης μια επιλογή να δώσετε ένα συγκεκριμένο όνομα στην ομάδα των followers στους οποίους στέλνετε το μήνυμα.

DM group name

Αν θέλετε να αναφέρετε το όνομα του συγκεκριμένου follower ή τις προτιμήσεις αγορών, το DM πρέπει να αποσταλεί σε κάθε follower χωριστά.

Τώρα που είστε εξοικειωμένοι με το Instagram Direct, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να αυξήσετε τις πωλήσεις.

Τακτική # 1: Προσφέρετε έναν κωδικό προσφοράς

Στείλτε μια εικόνα προϊόντος στους followers σας και μοιραστείτε ένα κωδικό προώθησης στο μήνυμά σας. Το Instagram Direct δεν σας επιτρέπει να ενσωματώσετε συνδέσμους με δυνατότητα κλικ, επομένως στείλτε τους συνδέσμους ως δικό τους μεμονωμένο μήνυμα.

Μπορείτε επίσης να ανακοινώσετε ότι αυτός ο κωδικός προσφοράς είναι αποκλειστικός για τους followers σας Instagram για να τους ενθαρρύνετε να το χρησιμοποιήσουν και να κάνουν μια αγορά.

Ένα άλλο πράγμα που μπορείτε να κάνετε είναι να προσθέσετε ένα χρονικό όριο στο κωδικό προσφοράς για να υποκινήσετε μια πιο γρήγορη απάντηση.

Τακτική # 2: Διοργανώστε ένα διαγωνισμό πριν από την πώληση

Εάν σας έδινα δωρεάν εισιτήρια για να παρακολουθήσετε το The Fate of The Furious, και το μόνο που έπρεπε να κάνετε ήταν να σχολιάσετε τη φωτογραφία της στολής της Dwayne Johnson, θα το κάνατε; Εγώ θα το έκανα.

Θα το έκανα σίγουρα.

Αυτή είναι η γοητεία ενός διαγωνισμού Instagram.

Μια καλή ιδέα είναι να ξεκινήσετε έναν διαγωνισμό λίγο προτού θέσετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας προς πώληση.

Χρησιμοποιήστε το Instagram Direct για να «ανάψετε λίγο τα αίματα». Για παράδειγμα, μπορείτε να δημοσιεύσετε μια φωτογραφία διαγωνισμού και να ανακοινώσετε ότι οι πρώτοι 15 άνθρωποι που θα σχολιάσουν θα λάβουν ένα DM από εσάς σχετικά με τον τρόπο συμμετοχής.

Αυτός ακριβώς είναι ο τρόπος με τον οποίο ο πωλητής ειδών ένδυσης GAP αξιοποίησε το Instagram Direct.

GAP

Το βραβείο πρέπει να είναι ένα προϊόν που θα προσφέρετε στην πώληση.

Ο λόγος: Με την προσφορά του προϊόντος στο διαγωνισμό, έχετε κεντρίσει το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων. Αν και το ήθελαν δωρεάν (ποιος δεν το κάνει;), η τιμή πώλησης μπορεί να αποτελέσει ένα επιπλέον κίνητρο για την αγορά.

Αυτό είναι ένας καλός τρόπος για να αρχίσει να υπάρχει κάποια ανάπτυξη στην δουλειά.

Τακτική # 3: Διεξαγωγή Q & A (Ερωτήσεων & Απαντήσεων)

Το Instagram Direct υποστηρίζει συνομιλίες μέσα σε ομάδες, επομένως χρησιμοποιήστε το ως ευκαιρία για να μάθετε εάν οι followers σας έχουν συγκεκριμένες ερωτήσεις σχετικά με τα προϊόντα σας.

Μπορείτε επίσης να τους καλέσετε για μια συνομιλία Q & A τετ-α-τετ. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μάθετε τις προτιμήσεις τους και να τους εκπαιδεύετε για τα προϊόντα σας.

Για να κάνετε το Instagram Direct πραγματικά αξίζει, προτείνω να χωρίσετε τους followers σας σε διαφορετικές ομάδες με βάση τη δέσμευση.

Για παράδειγμα, όσοι ασχολούνται περισσότερο με το περιεχόμενό σας μπορούν να τεθούν στην ομάδα που εμφανίζει την «υψηλότερη εμπιστοσύνη στο προϊόν».

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το SumAll Premium για να προσθέσετε αποδοτικότητα στις προσπάθειες που κάνετε να έχετε πολλές κατηγορίες μέσα στο Instagram.

Όλες αυτές οι τακτικές θα πρέπει να λειτουργούν καλύτερα με ομάδες με κατηγορίες.

Κάντε την αγορά εύκολα με εργαλεία που κάνουν εύκολη την αγορά στο Instagram

Ενώ δημιουργείτε μια εμπειρία ηλεκτρονικού εμπορίου στο Instagram ακούγεται σαν ένα ονειροπόλημα, είναι όμως δυνατό με εργαλεία αγοράς στο Instagram.

Τα σωστά εργαλεία μπορούν να μετατρέψουν το feed σας σε μια συναρπαστική εμπειρία αγορών. Οι followers σας μπορούν να εξερευνήσουν τα μοναδικά χαρακτηριστικά των προϊόντων σας και να αγοράσουν με μερικά εύκολα κλικ όταν είναι έτοιμα.

Και επειδή μπορείτε να προωθήσετε μόνο έναν σύνδεσμο στο βιογραφικό σας, αυτά τα εργαλεία είναι επίσης εξαιρετικά βολικά για να αποφευχθεί η αδέξια και άσκοπη προσοχή στο «visit link in bio” υποσημείωση εικόνας που όλοι έχουμε δει.

Ας αξιοποιήσουμε λοιπόν την σωστή λειτουργικότητα αυτών των εργαλείων για να καταστήσετε εύκολο στο Feed του Instagram να γίνονται αγορές. Εδώ είναι οι επιλογές σας.

Εργαλείο # 1 – Like2Buy

Αυτό το εργαλείο σάς επιτρέπει να συνδέσετε φωτογραφίες από τον λογαριασμό Instagram στο προϊόν ή την υπηρεσία που είναι διαθέσιμη στον ιστότοπό σας.

Χρησιμοποιώντας το σύνδεσμο Like2Buy στην ενότητα του βιογραφικού του λογαριασμού σας Instagram, οι followers μπορούν να ανοίξουν μια γκαλερί φωτογραφιών στο Instagram και να κάνουν κλικ για να αγοράσουν προϊόντα στον ιστότοπό σας.

Επιπλέον, οι followers μπορούν επίσης να δουν ένα εξατομικευμένο feed των εικόνων του προϊόντος που τους άρεσαν που μπορούν επίσης να αγοραστούν. Εμφανίζεται στην καρτέλα «My likes» που υπάρχει στη σελίδα Like2Buy.

Like2Buy Page

Επειδή το εργαλείο ενσωματώνει τις ίδιες φωτογραφίες στη σελίδα Like2Buy όπως στο λογαριασμό Instagram, οι ακόλουθοι δεν αισθάνονται ότι αφήνουν το Instagram.

Το Curalate λέει ότι οι επισκέπτες που αναφέρονται στο Like2Buy έχουν μεγαλύτερη μέση τιμή παραγγελίας από τον τυπικό αγοραστή κινητής τηλεφωνίας.

Ωστόσο, το Like2Buy είναι για τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις και σίγουρα δεν είναι η ιδανική επιλογή αν θέλετε να ξεκινήσετε αμέσως. Θα χρειαστεί να πληρώσετε  1.000 –  2.000 το μήνα για να το χρησιμοποιήσετε.

Εργαλείο # 2 – Like2Have.it

Αυτό το εργαλείο σάς δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε ένα feed και περιλαμβάνει συνδέσμους που παραπέμπουν τους followers σε σχετικές σελίδες προϊόντων.

Μπορείτε επίσης να συμπεριλάβετε τις εικόνες των υπαρχόντων πελατών σας που δείχνουν πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας στο feed σας.

Το feed που δημιουργεί ο χρήστης λειτουργεί καλά στις σελίδες προϊόντων δίνοντας στους followers μια κοινωνική απόδειξη και απαλά ενθαρρύνοντας τους να προσθέσουν προϊόντα στα καροτσάκια τους.

Το Neckwear, μια Σουηδική σελίδα με μπλουζάκια και αξεσουάρ των εταιρειών τροφοδοσίας, χρησιμοποιεί το Like2Have.it για να παρουσιάσει μια γκαλερί που περιλαμβάνει φωτογραφίες από το λογαριασμό Instagram της Neckwear στην ιστοσελίδα της.

Neckwear Website

Το Like2Have.it είναι πιο κατάλληλο για μικρότερες μάρκες. Η τιμή είναι 20 το μήνα.

Εργαλείο # 3 – Linkin.bio

Εκτός από τα Like2Buy και Like2Have.it, μπορείτε να αναζητήσετε το Linkin.bio, ένα μέρος του προγράμματος Later’s – ένα εργαλείο προγραμματισμού Instagram – ένα premium σχέδιο.

Το Linkin.bio είναι μια σελίδα προορισμού που μοιάζει με το feed σας στο Instagram και εμφανίζει τις εικόνες σας ως εικόνες με δυνατότητα κλικ.

Όταν οποιοσδήποτε follower επισκέπτεται τη συγκεκριμένη σελίδα, μπορεί να κάνει κλικ στην ανάρτησή σας Instagram για να μεταβεί στη σελίδα του προϊόντος στην οποία βρίσκεται η εικόνα.

Linkin.bio

Κοστίζει $ 16 το μήνα για 2 λογαριασμούς Instagram και παρέχει επίσης τη δυνατότητα προγραμματισμού των αναρτήσεων στο Instagram.

Κάντε εύκολη την αγορά για τους followers σας επιλέγοντας ένα κατάλληλο εργαλείο Instagram για να ενθαρρύνετε περισσότερες αγορές.

Βοήθεια από τους Influencers για να εμπνεύσουν τους followers να ψωνίσουν

Δεν είναι μυστικό ότι το influencer marketing λειτουργεί. Η έρευνα του Linqia σχετικά με την εμπορία των influencers έδειξε ότι το 94% των εμπόρων που χρησιμοποίησαν το influencer marketing το βρήκαν αποτελεσματικό.

Και μαντέψτε ποια πλατφόρμα μαζί με το Facebook θεωρείται το πιο σημαντικό για τις προσπάθειες των influencer; Instagram! Το 87% των εμπόρων ανέφεραν αυτές τις δύο πλατφόρμες.

Επίσης, το Instagram είναι η πιο αποδοτική πλατφόρμα για κοινωνική δράση όσον αφορά τους συντελεστές, έχοντας ένα ποσοστό χρήσης 3,21% (σε αντίθεση με το 1,5% σε όλα τα κανάλια κοινωνικών μέσων).

Γιατί λοιπόν να μην φέρετε τους influencers στο προσκήνιο για να ενθαρρύνετε τους followers σας να αγοράσουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας;

Σύμφωνα με έναν Εξεταστή Social Media:

Υπάρχουν πάνω από 40.000 influencers στο Instagram που καλύπτουν όλες τις τάσεις, συμπεριλαμβανομένης της μόδας, της ομορφιάς, της υγείας και της ευεξίας, της διακόσμησης στο σπίτι, των τροφίμων και πολλά άλλα. Με δεκάδες χιλιάδες έως εκατομμύρια followers, οι influencers είναι έμπιστοι για τις απόψεις τους και μπορούν να προσθέσουν αξιοπιστία στα προϊόντα που προωθούν

Ως εκ τούτου, οι influencers μπορούν να κάνουν πολύ περισσότερα από το να οδηγούν τις πωλήσεις στον λογαριασμό σας στο Instagram. Επειδή οι followers σας θα σχετίζονται με αυτούς και θα εκτιμούν τη γνώμη τους, μπορούν να δημιουργήσουν μια καλή γνώμη για το προϊόν.

Έτσι, με όλα αυτά που εξετάζουμε, ας δούμε την τακτική για την αποτελεσματική χρήση των influencers στο Instagram.

Βήμα # 1 Πάρτε σχετικούς influencers μαζί σας

Είναι σημαντικό να είστε όσο το δυνατόν πιο συγκεκριμένος όταν επιλέγετε τους influencers με τους οποίους θα εργαστείτε.

Για παράδειγμα, αν πουλάτε τσάντες, θα θελήσετε να εργαστείτε με άτομα που έχουν γνώση σχετικά με το θέμα, όπως οι Instagrammers με προσωπικό ύφος που μιλάνε για τσάντες και επιδεικνύουν διαφορετικούς τρόπους για τη μεταφορά τους.

Το δύσκολο μέρος είναι η εύρεση συγκεκριμένων influencers. Θα πρέπει να κοσκινίσετε εκατοντάδες λογαριασμούς για να δείτε ποιος σχετίζεται με την επιχείρησή σας και αν επηρεάζει τον τύπο ατόμων που είναι followers σας.

Ένας τρόπος για να μειώσετε τις ώρες της έρευνας είναι να ανακαλύψετε τους κορυφαίους hashtags στη συγκεκριμένο θέμα σας και να δείτε ποιες δημοσιεύσεις είναι δημοφιλείς.

Συχνά, η ενότητα «Most Liked» στο Instagram θα περιλαμβάνουν δημοσιεύσεις από influencers.

conversionrateoptimization

Για το hashtag #conversionrateoptimization, η κορυφαία ανάρτηση στην ενότητα «Most Liked» για αυτό το hashtag είναι από το Unbounce.

Unbounce

Σας συνιστώ να χρησιμοποιήσετε το IconoSquare για να επιταχύνετε τα πράγματα. Το εργαλείο σάς επιτρέπει να βρίσκετε hashtags με βάση τη δημοτικότητα, την ανάπτυξη, την εμπλοκή και πολλά άλλα.

IconoSquare

Ακόμα, θα πρέπει να περάσετε χρόνο συγκρίνοντας διαφορετικά προφίλ όταν ακολουθείτε αυτήν την προσέγγιση.

Ευτυχώς, υπάρχουν διάφορα εργαλεία που μπορούν να αυτοματοποιήσουν τη διαδικασία ανάλυσης διαφόρων προφίλ και ανίχνευσης κατάλληλων influencers για εσάς.

Τα αποκαλούμενα εργαλεία μάρκετινγκ influencer, σας δίνουν ακριβή αποτελέσματα σχετικά με την εμβέλεια, τη συνάφεια και το εύρος κάθε influencer. Εδώ είναι μερικές επιλογές:

Εργαλείο 1: Ninja Outreach

Η εταιρεία έχει πάνω από 2 εκατομμύρια influencers στο Instagram στη βάση δεδομένων της και αναπτύσσεται.

Απλά πρέπει να πληκτρολογήσετε μια λέξη-κλειδί μέσα στο ταμπλό του Ninja Outreach για να ανακαλύψετε χιλιάδες σχετικούς influencers με βάση τις λέξεις-κλειδιά που στοχεύετε στη θέμα σας.

Ninja Outreach dashboard

Το εργαλείο σάς δίνει τη δυνατότητα να φιλτράρετε τους influencers με ετικέτες καθώς και τον αριθμό των followers. Επιπλέον, σας δίνει επιπλέον στοιχεία για κάθε influencer, όπως η διεύθυνση του ιστότοπου και τα στοιχεία επικοινωνίας.

Εργαλείο 2: Ifluenz

Το Infuenz είναι εύκολο στη χρήση. Απλά πρέπει να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό, να επιλέξετε τα κριτήρια καμπάνιας και να περιμένετε τους influencers για να κάνουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας δημοφιλές στο Instagram.

Μπορείτε να επιλέξετε να εκτελέσετε είτε μια κανονική καμπάνια είτε μια εξατομικευμένη καμπάνια χρησιμοποιώντας αυτό το εργαλείο. Δείτε τι προσφέρει:

Ifluenz

Η Zalando χρησιμοποίησε αυτό το εργαλείο για να ανακοινώσει τη διαθεσιμότητα ενός νέου ζευγαριού πάνινα παπούτσια και να οδηγήσει την κυκλοφορία στην ιστοσελίδα της χρησιμοποιώντας influencers της μόδας που είχαν followers που αλληλοεπιδρούσαν.

Το αποτέλεσμα ήταν οι αυξημένες πωλήσεις, οι νέοι followers του λογαριασμού Instagram της Zalando και οι νέοι συνδρομητές στη λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της εταιρείας.

Zalando

Η εκστρατεία έφθασε σε 248.000 χρήστες Instagram που έδωσαν 20.200 likes και άφησαν 1.373 σχόλια. Το 90% των σχολίων ήταν θετικό.

Εργαλείο 3: InfluencerDB

Η βάση δεδομένων του InfluencerDB περιέχει influencers από κάθε κανάλι στο Instagram. Μπορείτε να εφαρμόσετε φίλτρα για να ανακαλύψετε κανάλια βάσει των χρησιμοποιούμενων γλωσσών, των KPI τους ή της τοποθεσίας από την οποία δημοσιεύουν.

Η ενότητα Engaged Influencers στο ταμπλό του InfluencerDB δείχνει τους influencers που εμπλέκονται περισσότερο με ένα συγκεκριμένο κανάλι.

Στη συνέχεια, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες Influencers Analysis του εργαλείου για να αναλύσετε το προφίλ τους, από όπου προέρχονται οι followers τους και πώς συμπεριφέρονται στο Instagram.

Influencer Analysis features

Αυτό που είναι μοναδικό για το InfluencerDB είναι ότι πηγαίνει πραγματικά βαθιά στην εύρεση των πληροφοριών σχετικά με το εύρος του influencer. Για παράδειγμα, δείχνει την αξία μέσων ανά δημοσίευση και τα σχόλια ανά θέση για κάθε influencer.

Βήμα # 2: Συνεργαστείτε με τους influencers σας για να ενθαρρύνετε τις αγορές

Αφού επιλέξετε τους influencers με τους οποίους θέλετε να εργαστείτε, πώς θα τους καταστήσετε καταλύτη του εμπορεύματος σας στην παραγωγή των πωλήσεων; Ακολουθούν μερικές ιδέες:

Τακτική 1: Προωθήστε εκπτώσεις ή δώρα μέσω των Influencers

Οι influencers έχουν την ικανότητα να ενσταλάξουν μια αίσθηση κινήτρων για να δοκιμάσουν ένα προϊόν. Όταν τους επιτρέπετε να δώσουν έκπτωση, δίνουν στους οπαδούς έναν πιο επιτακτικό λόγο για να ελέγξουν την προσφορά σας.

Η Sumo παραθέτει ένα παράδειγμα όπου η εταιρία Kettle and Fire έκανε το ίδιο ακριβώς. Η μάρκα συνεργάστηκε με το Whole30 Approved για να παρουσιάσει το νέο ζωμό κοτόπουλων με ορτύκια μέσω μιας προσφοράς και μιας έκπτωσης.

Kettle and Fire

Η προώθηση που βασίζεται σε influencer οδήγησε σε 374 επισκέψεις στον ιστότοπο και 21 πωλήσεις με μέση τιμή παραγγελίας $ 95.

Οι καταναλωτές έλαβαν την τελική ώθηση για την αγορά όταν ο influencer μοιράστηκε τον κωδικό έκπτωσης. Αυτό έδωσε μια αξιόπιστη σφραγίδα της έγκρισης και οδήγησε αγορές χωρίς να σκεφτεί κάποιος την αξία της έκπτωσης.

Τακτική 2: Κάντε τους να επιδείξουν μοναδικούς τρόπους χρήσης του προϊόντος σας

Η τοποθέτηση προϊόντων σε μια δελεαστική κατάσταση μπορεί να λειτουργήσει εξαιρετικά για διαφημιστικό περιεχόμενο. Αλλά είναι πιο αποτελεσματικό όταν οι influencers κάνουν την καθημερινή χρήση του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας σε προοπτική.

Δώστε στους influencers κάποια ελευθερία όταν ακολουθείτε αυτήν την προσέγγιση. Θα εκπλαγείτε να τους δούμε να βρουν μοναδικούς τρόπους χρήσης του προϊόντος σας.

Για παράδειγμα, οι Instagrammers της μόδας δημιουργούν συχνά νέα εμφάνιση όταν δείχνουν ρούχα ή αξεσουάρ σε δράση.

Επίσης, οι influencers μπορούν να δώσουν συμβουλές για το πώς οι followers του Instagram μπορούν να χρησιμοποιήσουν το προϊόν με τον ίδιο τρόπο.

Βεβαιωθείτε ότι έχετε δημοσιεύσει το περιεχόμενο που δημοσιεύεται από τους επιλεγμένους σας influencers. Αυτό μπορεί να εμπνεύσει τους followers σας να δοκιμάσουν το προϊόν σας.

Η ThinkGeek το κάνει τακτικά.

ThinkGeek

Η εταιρεία δεν αποφεύγει να αναθέσει εκ νέου το περιεχόμενο άλλων χρηστών του Instagram που προβάλλουν τα προϊόντα της ThinkGeek σε δράση.

Τακτική 3: Κάντε μια Εξαγορά στο Instagram

Περάστε τη στρατηγική περιεχομένου Instagram στους influencers σας προσκαλώντας τους να δημοσιεύσουν άμεσα στον λογαριασμό σας και να συμμετάσχουν με τους followers σας σε πραγματικό χρόνο.

Παρόλο που μπορεί να μην υπάρχει έκπτωση ή κάποιο είδος κέρδους, επειδή η εξαγορά είναι στιγμιαία, προκαλεί μια άμεση αντίδραση στη συζήτηση, σχολιάζοντας ή και αγοράζοντας προϊόντα.

Συνήθως, πριν από την εξαγορά, η μάρκα και ο δημιουργός περιεχομένου θα πρέπει να δημοσιοποιήσουν τη συνεργασία τους. Η Wendy Rowe το έκανε πριν πάρει λογαριασμό Instagram της Sephora.

Sephora’s Instagram account.

Η μηνιαία εταιρία συνδρομής ομορφιάς και καλλωπισμού, Birchbox, κάνει εξαιρετική δουλειά στις εξαγορές Instagram.

Birchbox

Παρουσιάζει μια μοναδική ροή περιεχομένου στους followers της μέσω της φωνής των influencers, οι οποίοι ανακοινώνουν δώρα, νέα προϊόντα και πολλά άλλα.

Όλα αυτά βελτιώνουν τη συνάφεια με το εμπόρευμα και επίσης επηρεάζουν θετικά τις πωλήσεις της Birchbox.

Συμπέρασμα

Τα έσοδα που δημιουργείτε από το κοινωνικό εμπόριο είναι εξίσου σημαντικά με το εισόδημα που δημιουργείτε από τον ιστότοπό σας και το Instagram μπορεί να αποτελέσει ανεκτίμητο εργαλείο για την ενίσχυση των πωλήσεων των κοινωνικών μέσων σας.

Οι τρεις τακτικές που ανέφερα στο άρθρο θα αφήσουν στους οπαδούς σας θετικό συναίσθημα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Θα σας βοηθήσουν επίσης να πλοηγηθείτε στα μοναδικά εμπόδια της πλατφόρμας – ειδικά το όριο ενός συνδέσμου για κάθε λογαριασμό.

Σύντομα, οι followers σας θα προχωρήσουν στη διαδικασία αγοράς καθώς θα δημιουργήσετε μια καλή σχέση μαζί τους και θα καταστήσετε εύκολη την αγορά στο Instagram.

Αναμείνετε τους influencers της επωνυμίας σας για να μειώσετε το χρόνο που δαπανούν οι οπαδοί σας για να πάρουν μια απόφαση.

Ποια είναι η εμπειρία σας στη δημιουργία εσόδων από το Instagram; Πώς προσπαθείτε να κάνετε τους followers σας να δαπανούν για τις προσφορές σας;

Share:

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *