pinterest
Blogging

Πώς Να Αυξήσετε Την Επισκεψιμότητα Σας Σε 10 Λεπτά Με Το Pinterest Kατά 67.65%

Δεν με ενδιέφερε ποτέ το Pinterest.

Απλά πίστευα ότι δεν ήταν το κατάλληλο για το blog μου, και έτσι δεν το έδινα και πολύ σημασία.

Αλλά ένα μεγάλο κομμάτι μιας επιτυχημένης προώθησης ενός blog είναι να είσαι πρόθυμος να δοκιμάσεις καινούρια πράγματα και να πειραματιστείς. Έτσι, αποφάσισα να δοκιμάσω να αυξήσω την επισκεψιμότητα του blog μου με το Pinterest.

Και τα αποτελέσματα ήταν πραγματικά εκπληκτικά!

Μέσα σε ένα διάστημα λίγων μηνών πειραματισμού,  αύξησα την επισκεψιμότητα μου κατά 67.65% με το Pinterest!

Σε αυτό το άρθρο, θα σας αναλύσω πώς το έκανα αυτό βήμα-βήμα και πώς μπορείς να το κάνεις και εσύ επίσης.

Acquisition

Ποιο είναι το καλύτερο κομμάτι; Ότι θα σου παίρνει περίπου 10 λεπτά την ημέρα.

Όμως μπορεί να πεις, 10 λεπτά την μέρα για 67% περισσότερη επισκεψιμότητα; Ναι είναι απόλυτα εφικτό!

Λοιπόν άνοιξε μια ακόμη καρτέλα δίπλα από αυτήν, ξεκίνα το Pinterest, και συνέχισε το διάβασμα!

Αρχικά, Γιατί Pinterest;

Το Pinterest είναι μια μηχανή αναζήτησης συνδυασμένη με ένα κοινωνικό δίκτυο.

Μπορεί να γίνει μια τεράστια πηγή επισκεψιμότητας για τις ιστοσελίδες, όμως μπορεί επίσης εύκολα να αγνοηθεί. Μερικοί άνθρωποι υποθέτουν ότι το Pinterest είναι μόνο για γυναίκες. Ή ότι είναι μόνο για τη διακόσμηση σπιτιού, χειροτεχνίες, συνταγές ή για μόδα, και ότι δεν ταιριάζει στην επιχείρηση τους.

Αλλά τα γεγονότα μας λένε κάτι άλλο. 40% των καινούριων εγγραφών στο Pinterest είναι άντρες. Επίσης, θέματα κάθε είδους είναι δημοφιλή στο Pinterest, από διακόσμηση και χειροτεχνίες μέχρι ηλεκτρονικά παιχνίδια, τεχνολογία, επιχειρήσεις και εκπαίδευση.

Στο Pinterest, μπορείς να κατηγοριοποιήσεις τις δημοσιεύσεις σου ( που το λένε και καρφίτσες “pins”) σε πίνακες. Μπορείς να κάνεις ένα πίνακα με ότι θέλεις, ακόμη και κάτι όπως  “Συμβουλές SEO για Blog με Video Games”.

Όταν κάποιος που έχει ένα blog για ηλεκτρονικά παιχνίδια ψάχνει για “video game blog SEO”, ο πίνακας σου λογικά θα είναι μέσα στα αποτελέσματά του. Αν τους αρέσει μία από τις “καρφίτσες” σου, θα την αποθηκεύσουν στον δικό τους πίνακα.

Κάθε φορά που κάποιος αποθηκεύει την καρφίτσα σου στον πίνακα του, το περιεχόμενο της εμφανίζεται στα άτομα που τους ακολουθούν στο Pinterest και στο ευρύτερο κοινό μετέπειτα. Έτσι γίνεται μια εκθετική επίδραση, που διακλαδώνεται καθώς το κοινοποιείς για πρώτη φορά.

Είναι ένας συνδυασμός ενός αλγορίθμου μιας μηχανής αναζήτησης που έχει την δυνατότητα να “ακολουθήσει” κάποιος, να κάνει like, και να σχολιάσει σε καρφίτσες. Όλα αυτά κάνουν το Pinterest μια μοναδική διασταύρωση μιας μηχανής αναζήτησης και ενός κοινωνικού δικτύου.

Περίμενε λίγο, Είναι το Pinterest Μηχανή Αναζήτησης;

Ναι, είναι!

Όπως η Google, το Pinterest χρησιμοποιεί έναν συνεχώς μεταβαλλόμενο αλγόριθμο, που ονομάζεται Smart feed, για να εμφανίζει σχετικές “καρφίτσες” στους χρήστες.

Ορίστε ένα παράδειγμα της αρχικής μου σελίδας τώρα:

feed of pinterest

 

Οι μηχανές Αναζήτησης χρησιμοποιούν λέξεις-κλειδιά για να καθοδηγήσουν τον αλγόριθμό τους και το ίδιο κάνει και το Pinterest. Οι λέξεις-κλειδιά βοηθούν το Pinterest να γνωρίζει το είδος που ασχολείσαι και έτσι να το εμφανίσει σε ανθρώπους που ενδιαφέρονται πραγματικά.

Αυτό σημαίνει ότι αν εσύ ανεβάσεις πολλές φωτογραφίες με γάτες, το Pinterest θα γεμίσει την αρχική σου σελίδα «ροής νέων» με περισσότερες φωτογραφίες με γάτες. (Όχι ότι μιλάω από εμπειρία ή κάτι άλλο)

Εάν, εσύ καρφιτσώσεις κάτι σχετικό με ψηφιακό μάρκετινγκ, το Pinterest θα σου εμφανίσει καρφίτσες με θέματα μάρκετινγκ, κοινωνική δικτύωση, ή SEO.

Οι καρφίτσες που εμφανίζονται στην αρχική σου σελίδα δεν είναι αποκλειστικά από άτομα που ακολουθείς. Ο αλγόριθμος αυτός σου προτείνει καινούριες καρφίτσες και πίνακες που νομίζει ότι θα σου αρέσουν από χρήστες του Pinterest από όλο τον κόσμο.

Έτσι θα σου δείξει και φωτογραφίες από γάτες και από άλλες ηπείρους επίσης!

Αν θες να μάθεις περισσότερα σχετικά με το πώς λειτουργεί το Smart feed, τσέκαρε αυτό το άρθρο.

Το Smart feed είναι αυτό που κάνει to Pinterest ένα τόσο υπέροχο εργαλείο για “μαγνητίσεις” το ιδανικό αναγνώστη για το blog σου…. Και είναι εντελώς δωρεάν!

Πώς να ρυθμίσεις τον λογαριασμό σου στο Pinterest για SEO.

Αν νομίζεις ότι μπορείς έτσι απλά να δημιουργήσεις ένα προφίλ, να ξεκινήσεις βάζεις καρφίτσες και μετά θα βλέπεις να αυξάνεται η επισκεψιμότητα… Σκέψου το ξανά.

Υπάρχει λίγη δουλειά που πρέπει να γίνει για να εξασφαλίσεις ότι θα αποκομίσεις τα μέγιστα οφέλη από το Pinterest.

Ασχολήθηκα με αρκετά πράγματα μέσα σε μερικούς μήνες καθώς προσπαθούσα να βρω το σωστό τρόπο ρύθμισης του προφίλ μου  και των καρφιτσών μου έτσι ώστε να γίνει λειτουργικό. Τα βήματα που ακολουθούν είναι ακριβώς αυτά που έκανα για να αποφέρουν τεράστια αποτελέσματα.

Αλλά μην ανησυχείς, αυτά θα πρέπει να κάνεις μόνο μια φορά, και θα σε καθοδηγήσω σε όλα όσα χρειάζεται να κάνεις!

Βήμα 1: Ρύθμισε το Προφίλ σου

Ας υποθέσουμε ότι έχεις έναν λογαριασμό Pinterest ήδη, και πρέπει να ρυθμίσεις το προφίλ σου.

Εάν δεν έχεις λογαριασμό ακόμη, μπορείς να κάνεις δωρεάν εδώ.

Μπορεί να νομίζεις ότι το να ρυθμίσεις το προφίλ σου είναι κάτι το απλό. Συμπληρώνεις ένα όνομα σε ένα πεδίο, μια περιγραφή και μετά μπορείς και βάζεις όσους πίνακες σου αρέσει.

Όμως θυμήσου, το Pinterest είναι μια Μηχανή Αναζήτησης.

Και ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να σε βρει κάποιος στο Google; Λέξεις-κλειδιά!

Το προφίλ σου πρέπει να έχει λέξεις-κλειδιά στις παρακάτω τοποθεσίες:

Όνομα και Περιγραφή – Για το όνομα, μην πληκτρολογήσεις απλά “Γιώργος Παπαδόπουλος” (ή καλύτερα μην βάλεις το όνομα σου). Πρέπει να βάλεις τουλάχιστον μια λέξη-κλειδί εκεί.

Και αυτό πρέπει να γίνει επειδή οι άνθρωποι ψάχνουν για ένα θέμα, και έτσι και μερικά προφίλ εμφανίζονται επίσης. Βλέπεις;

Keyword search

 

Όπως μπορείς να δεις, το προφίλ της Meera κάνει καταπληκτική δουλειά βάζοντας λέξεις-κλειδιά στο όνομα της και στην περιγραφή της. (blogging, email list tips, email marketing)

 

Keyword search 2

 

 

Ορίστε ακόμη ένα παράδειγμα.

Ας υποθέσουμε ότι έχεις ένα μαγαζί που επιδιορθώνει Η/Υ. Δεν θα βάλεις για όνομα στο Pinterest το όνομα του μαγαζιού πχ “Επιδιορθώσεις Η/Υ Γιώργος”. Συμπεριέλαβε λέξεις-κλειδιά έτσι ώστε να στοχεύσεις λέξεις που θα αναζητήσουν οι πελάτες για να σε βρουν.

Όπως: “Επιδιορθώσεις Η/Υ Γιώργος Αθήνα” – πολύ καλύτερο!

Φωτογραφίες – Να χρησιμοποιείς την ίδια φωτογραφία που έχεις και στα άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό θα βοηθήσει στο να σε αναγνωρίσουν οι άνθρωποι και ότι θα βρουν τον σωστό Γιώργο Παπαδόπουλο.

Εάν έχεις εταιρία, χρησιμοποίησε το λογότυπο της εταιρίας και διαβεβαίωσε ότι υπάρχει σε όλα σου τα κοινωνικά δίκτυα.

Πίνακες – Μπορείς να μαντέψεις τι πρόκειται να πω; Ναι, συμπεριέλαβε λέξεις-κλειδιά και στα ονόματα των πινάκων και των περιγραφών τους!

Για παράδειγμα, αν έχεις ένα πίνακα σχετικό με κοινά προβλήματα υπολογιστών, μην βάλεις όνομα “Κοινά Προβλήματα Υπολογιστών”.

Ονόμασε το “Επιδιορθώσεις Η/Υ | Κοινά προβλήματα και πώς να το διορθώσετε”. Τώρα έχεις τις λέξεις- κλειδιά “Επιδιορθώσεις Η/Υ” και επίσης μια εξήγηση για το τι ακριβώς θα βρουν μέσα στον πίνακα αυτόν.

Για το πεδίο περιγραφής του πίνακα, δεν είναι ανάγκη να γράψεις ολόκληρη παράγραφο. Λέξεις-κλειδιά χωρισμένα με κόμμα λειτουργούν καλύτερα.

Όπως εδώ:

 

Για να επεξεργαστείς την περιγραφή του πίνακά σου, κάνε κλικ στον πίνακα και μετά κλικ στο «Edit» (το σύμβολο με το μολύβι).

 

edit description

Τότε μπορείς να επεξεργαστείς την περιγραφή και να τη αποθηκεύσεις.

edit description 2

Βήμα 2: Πώς να ρυθμίσεις μια καρφίτσα

Ας δούμε πως ακριβώς είναι μια καρφίτσα.

pin anatomy

 

Σε αυτό το παράδειγμα, το όνομα και η περιγραφή χρησιμοποιούν την λέξη-κλειδί “pizza”.

Στο Pinterest υπάρχουν χιλιάδες συνταγές για πίτσες, οπότε αυτό δεν θα είχε εμφανιστεί καθόλου αν δεν είχε αυτήν την λέξη μέσα.

Όσο καλύτερες  είναι οι λέξεις-κλειδιά στην καρφίτσα σου, τόσες περισσότερες οι πιθανότητες να εμφανιστείς στο Smart Feed για τα άτομα που τους αρέσει η πίτσα (δηλαδή σε…όλους)

Βασικά Σημεία Ανάπτυξης στο Pinterest

Ωραία, τώρα που ρυθμίσαμε το προφίλ, τους πίνακες, και τις καρφίτσες, είσαι έτοιμος να αυξήσεις εκρηκτικά το μέγεθος της επισκεψιμότητας στο blog σου!

Προτού μπούμε στις ακριβείς στρατηγικές που έκανα για να αυξήσω την επιπσκεψιμότητα μου στο Pinterest κατά 67% μέσα σε λίγους μήνες, ας αναφέρουμε κάποια βασικά σημεία σχετικά με τον τρόπο που πρέπει να χειριστείς κάποια πράγματα ώστε να έχεις ανάπτυξη.

Κοντεύουμε στο κομμάτι που όλα αυτοματοποιούνται, στο υπόσχομαι!

Πόσους πίνακες πρέπει να έχεις;

Δεν υπάρχει κάποιος ιδανικός αριθμός πινάκων. Μπορείς να έχεις όσους θέλεις (βέβαια το Pinterest σε σταματά στους 500)

Όταν έχεις πολλούς θα σε βοηθήσει έτσι ώστε να σε βρίσκουν αλλά μόνο αν οι καρφίτσες σου σε κάθε πίνακα είναι σχετικές και υψηλής ποιότητας.

Ένας καλός κανόνας είναι να κρατάς τον κάθε πίνακα πολύ συγκεκριμένο.

Αν διοργανώνεις γάμους, μην ονομάσεις τον πίνακα “Πλάνο Γάμου”. Αυτό είναι ένα μεγάλο, αόριστο θέμα. Αντί αυτού, κάνε το σε κομμάτια, όπως:

  • Οργάνωση Τοποθεσίας Γάμου
  • Οργάνωση φαγητού Γάμου
  • Μουσική για Γάμους
  • Γαμήλιες Παραδόσεις
  • Γαμήλιοι όρκοι

Αυτό θα βοηθήσει το Pinterest να ταιριάξει το περιεχόμενο του κάθε πίνακα, με αυτό που ψάχνει ο κάθε χρήστης, και έτσι θα σε βρουν ποιο εύκολα.

Πόσες καρφίτσες να έχει ο κάθε πίνακας;

Ένα καλό εύρος είναι να παραμείνεις στις 100-200 καρφίτσες ανά πίνακα. Αν είναι λιγότερες και αν υπάρχει επανάληψη δεν θα ωφελήσει και τόσο.

Μια στιγμή, τι!; Η τελευταία πρόταση δεν βγάζει νόημα πιθανών.

Μην ανησυχείς, θα σου εξηγήσω τι είναι η επανάληψη στην συνέχεια του άρθρου.

Αν είναι παραπάνω από 200 καρφίτσες σε ένα πίνακα είναι ένα καλό σημάδι ότι το θέμα του πίνακα σου θα είναι αρκετά συγκεκριμένο.

Το πιο σημαντικό πράγμα όσο αναφορά το προφίλ σου είναι το να διασφαλίσεις ότι η κάθε καρφίτσα σε κάθε πίνακα είναι υψηλής ποιότητας, χρήσιμη και στοχευμένη κατευθείαν στο κοινό που θέλεις.

Όπως κάθε άλλο πράγμα στη ζωή, η ποιότητα είναι καλύτερη από την ποσότητα.

Πώς να αυξήσεις την επισκεψιμότητας σας στα group Πινάκων του Pinterest

Αυτά τα γκρουπ πινάκων είναι ένας εκπληκτικός τρόπος αύξησης επισκεψιμοτητας του blog σου.

Είναι ένα ψηφιακό παράλληλο, σαν να σε παίρνουν συνέντευξη σε ένα talk show στην διαδικτυακή τηλεόραση. Εντάξει όχι έτσι ακριβώς, αλλά κάπως έτσι.

Όταν καρφιτσώνεις κάτι στους πίνακες σου, αυτοί που σε ακολουθούν το βλέπουν, και θα εμφανιστεί και σε άλλους ανθρώπους που του αρέσουν το ίδια πράγματα που αρέσουν σε αυτούς που σε ακολουθούν.

Αλλά όταν καρφιτσώνεις σε ένα πίνακα που είναι σε κάποιο γκρουπ, τα μέλη του γκρουπ αυτού του πίνακα το βλέπουν και – ακόμη καλύτερα- μπορεί να καρφιτσώσουν και αυτοί αυτό που έβαλες στον πίνακά τους.

Αυτό σημαίνει ότι οι ακόλουθοι τους θα δουν αυτήν την καρφίτσα και το ίδιο θα γίνει με τα άτομα που τους αρεσουν τα ίδια πράγματα και έτσι συνεχίζεται αυτή η μεγάλη αλυσίδα.

Δεν είσαι σίγουρος ποιοι πίνακες είναι πίνακες γκρουπ; Ψάξε για εικόνες προφίλ που είναι χωρισμένες στα τρία. Αυτό σημαίνει ότι είναι πίνακες από γκρουπ.

group board

Κάποια γκρουπ έχουν δεκάδες χιλιάδες ακολούθους, που κατευθείαν δείχνεις το περιεχόμενο σου σε ένα τεράστιο νέο κοινό που ενδιαφέρονται για το θέμα που έχεις καρφιτσώσει.

Το να καρφιτσώσεις σε πίνακες με γκρουπ είναι ουσιώδες για αυξηθεί η επισκεψιμότητα σου.

Θα σου δείξω πώς να βρίσκεις φοβερά γκρουπ και πώς να συμμετέχεις σε αυτά.

Αργότερα, θα μιλήσουμε πως θα αυτοματοποιήσεις την αύξηση του γκρουπ των πινάκων με το BoardBooster (είναι η επανάληψη που ανέφερα πιο πριν).

Βήμα 1: ΒΡΕΣ ΓΚΡΟΥΠ ΜΕ ΠΙΝΑΚΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙΣ

Μερικές φορές μπορεί να βρίσκεσαι σε κάποιο γκρουπ σχετικό με το θέμα σου στο Pinterest, αλλά πολύ πιθανών να πρέπει να κυνηγάς για να σε ακολουθήσουν.

Ένα καλό εργαλείο για αυτό είναι το PinGroupie.com.

Pingroupie

 

Μπορείς να κατηγοριοποιήσεις και να χωρίσεις τον αριθμό καρφιτσών, ακολούθων κλπ με διάφορα φίλτρα.

Ο καλύτερος τρόπος για να ψάξεις είναι με το να πληκτρολογήσεις μια λέξη στη περιγραφή ή στο κουτί τίτλου και μετά να επιλέξεις Φίλτρο. Για παράδειγμα, δες την εικόνα σε μια αναζήτηση στο “content marketing”.

 

content marketing

 

Τσέκαρέ το στον πίνακα του Pinterest, και κάνε κλικ στο όνομα.

Βήμα 2: ΠΩΣ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙΣ ΣΕ ΓΚΡΟΥΠ

Λοιπόν τώρα βρήκες κάποια γκρουπ που θέλεις να συμμετέχεις, αλλά πως το κάνεις αυτό;

Υπάρχουν κάποιοι μέθοδοι για να το κάνεις.

Μέθοδος 1 – Όταν επισκέπτεσαι ένα πίνακα από γκρουπ στο Pinterest, ο ιδιοκτήτης αυτού του πίνακα μπορεί να έχει κάποιες οδηγίες για να μπορέσεις να συμμετέχεις στην περιγραφή του πίνακα, όπως φαίνεται στην εικόνα:

description on group board

 

Όπως βλέπεις η Pauline θέλει το email σου για να συμμετέχεις. Εύκολο!

Αλλά τι γίνεται εάν δεν υπάρχουν πληροφορίες για το πώς να συμμετέχεις;

Μέθοδος 2 –Μου αρέσει να το λέω ο “Ζόρικος” τρόπος. Αν δεν υπάρχουν ξεκάθαρες εξηγήσεις για το πώς να συμμετάσχεις στον πίνακα αυτόν, θα πρέπει να επικοινωνήσεις με τον ιδιοκτήτη του πίνακα απευθείας.

Ένα κόλπο για να καταλαβαίνεις ποιος έιναι αυτός: Είναι πάντα ο πρώτος στην λίστα ατόμων που είναι εγγεγραμμένα στο γκρουπ.

no info groub board

 

Επέλεξε αυτό το άτομο, και στείλε ένα email με την ευγενική σου παράκληση να συμμετέχεις στο γκρουπ.

Εξασφάλισε ότι έχεις συμπεριλάβει το URL από το προφίλ σου στο Pinterest για να μπορέσει να προσθέσει στον πίνακα αν αποδεχτεί το αίτημα σου.

Εάν το email δεν είναι καταχωρημένο στο προφίλ του Pinterest, πήγαινε στην ιστοσελίδα του και δες το από εκεί.

 

email of admin board

 

Θα λάβεις μια ειδοποίηση στο κουτί των Εισερχομένων στο Pinterest όταν κάποιος σε καταχωρεί σε ένα γκρουπ. Πάτα το Accept και έισαι έτοιμος!

Τώρα που παραμετροποίησες το προφίλ και συμμετέχεις σε κάποια γκρουπ, θα σου δείξω πώς να αυτοματοποιείς τα “καρφιτσώματα” σου.

Αυτό θα σου παίρνει περίπου 10 λεπτά την ημέρα και το αποτέλεσμα θα έιναι η τεράστια ανάπτυξη της επισκεψιμότητας του blog σου.

Ας Αρχίσουμε!

Πώς να αυτοματοποιήσεις το μάρκετινγκ μέσω του Pinterest μέσα σε 10 λεπτά ανα μέρα

Αυτό είναι που θέλω να μοιραστώ μαζί σου σήμερα.

Το BoardBooster είναι εργαλείο προγραμματισμού και επανάληψης του Pinterest που το κόστος του είναι χαμηλό και περιλαμβάνει πολλά χαρακτηριστικά. Το χρησιμοποίησα για λίγους μήνες και είδα 30% αύξηση σε ακολούθους ανα μήνα, και η επισκεψιμότητα του blog μου μεσω του Pinterest αυξήθηκε κατά 67%!

Αυτά είναι μερικά κύρια χαρακτηριστικά του BoardBooster:

  • Χρονοδρομολόγηση- Μπορείς να προγραμματήσεις καρφίτσες για να δημοσιευτούν σε συγκεκριμένες ώρες σε συγκεκριμένους πίνακες.

Μπορείς επίσης να ρυθμίσεις πολλαπλά καρφιτσώματα ανά μέρα, και έτσι δεν θα χρειάζεται να είσαι κολλημένος στο υπολογιστή όλη την ώρα (σώζει ζωές πραγματικά).

  • Επανάληψη- Αυτό σημαίνει ότι το BoardBooster θα ανακατεύει τις καρφίτσες σου σε ένα συγκεκριμένο πίνακα και θα όσο θα παλιώνει μια δημοσίευση θα την αναρτήσει ξανά μόνο του σαν καινούρια.

Αυτό είναι ένα μοναδικό χαρακτηριστικό που είναι διαθέσιμο μόνο στο BoardBooster, και αξίζει πραγματικά σαν επένδυση. Και θα δεις στην πορεία γιατί.

  • Καμπάνιες- Μπορείς να καθορίσεις καμπάνιες που θα προγραμματίζουν καρφίτσες, ή να τις δημοσιεύουν ξανά σε συγκεκριμένους πίνακες. Αυτό είναι πολύ καλό για δημοσιεύσεις σε γκρουπ σε καθημερινή βάση.

Μπορείς να θέσεις την ρύθμιση όπως «Βάλε 10 καρφίτσες από τον πίνακα Α στο πίνακα από το γκρουπ Β κάθε 3 μέρες»

Οι καμπάνιες θα σε βοηθήσουν να αυτοματοποιήσεις την ροή εργασίας σου έτσι ώστε τα 10 λεπτά σου στο Pinterest τελικά να γίνουνε σχεδόν 0.

Τώρα ας πάμε λίγο στα πιο βαθιά, στο πώς να ρυθμίζουμε το καθένα από αυτούς τους αυτοματισμούς.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΝΤΑΣ ΚΑΡΦΙΤΣΕΣ ΜΕ ΤΟ BOARDBOOSTER

Συνδέσου στο προφίλ που έχεις στο Boardbooster και κάνε κλικ στο Pinning Tools->Scheduler

scheduling boardbooster

 

Μετά κάνε κλικ στο Add Boards.

Θα δεις μια λίστα με όλους τους πίνακες σου. Απλά επέλεξε αυτούς που θες να προγραμματίσεις κάποιες καρφίτσες και κάνε κλικ στο Continue.

 

add scheduler

 

Θα δεις κάποιες επιλογές για τον προγραμματισμό των καρφιτσών σε αυτόν τον πίνακα. Από εκεί μπορείς να επιλέξεις πόσες καρφίτσες θες ανά μέρα ή αν θες να γίνονται σε μία ή δύο περιόδους.

Θα σε συμβούλευα να επιλέξεις σε δύο περιόδους, μία να γίνεται το πρωί και μία το βράδυ, για να καλύψεις όσο το δυνατόν το μεγαλύτερο εύρος χρηστών.

 

scheduler two board

 

Πάτα το Submit και το BoardBooster θα δημιουργήσει ένα κρυφό πίνακα με το ίδιο όνομα που έχεις ονομάσει αυτόν που επέλεξες απλά θα βάλει μπροστά και μια παύλα (-).

 

seo tips

 

Όταν θα θες να φορτώσεις την σειρά που θες να δημοσιευτούν, απλά αποθήκευσε τις καρφίτσες που θες στον κρυφό πίνακα στο λογαριασμό σου στο Pinterest. Δεν θα μπορεί να το δει κάποιος άλλος, όμως το BoardBooster θα το παίρνει από εκεί και θα το βάζει μόνο του στο πραγματικό πίνακα που έχεις επιλέξει.

Συμβουλή για το 10λεπτο της Ημέρας: Απλά να προσθέτεις κάποιες καρφίτσες στους καινούριους κρυφούς πίνακες σου. Εγώ το κάνω αυτό λίγες φορές την βδομάδα για να κρατάω τον προγραμματισμό μου με νέα περιεχόμενα.

ΚΑΡΦΙΤΣΕΣ ΜΕ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΣΤΟ BOARDBOOSTER

Η Επανάληψη είναι το δυνατό χαρακτηριστικό του BoardBooster. Σου επιτρέπει χωρίς κόπο να χρησιμοποιήσεις ξανά το παλιό σου περιεχόμενο.

Το BoardBooster παίρνει τις παλιές καρφίτσες που έχουν μείνει στο κάτω μέρος του πίνακα σου και τις δημοσιεύει ξανά σαν να είναι καινούριες. Αφού το κάνει αυτό βγάζει από το κάτω μέρος την δημοσίευση για να μην υπάρχει δύο φορές στο πίνακά σου.

Αυτό σημαίνει ότι οι ακόλουθοί σου θα την δουν ξανά και φαίνεται στο Smart Feed σαν καινούρια δημοσίευση…. Και όλα αυτά χωρίς να κάνεις τίποτα!

Απλά πηγαίνεις στο Pinning Tools -> Looping για να αρχίσεις.

pinning tools

 

Επέλεξε τους πίνακες που θες να γίνεται η επανάληψη και πάτα Continue.

 

loop pins

 

Θα έχεις τις επιλογές για το πότε θες να προγραμματιστούν οι επιλεγμένες καρφίτσες που θα επαναληφθούν, όπως γινόταν και την καρτέλα της Χρονοδρομολόγησης, συν κάποιες εξτρά επιλογές.

Τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να ελενξεις είναι:

  • Να χρησιμοποιηθούν μόνο τις καρφίτσες μου
  • Να ενεργοποιήσεις την αυτόματη κατάργηση πανομοιότητυπων δημοσιεύσεων.
  • Ενεργοποίηση Προστασίας από ιογενή αντίγραφα

settings of pinning tools

 

Πάτα το Submit και είσαι έτοιμος!

 

Είναι πολύ εύκολο να το ρυθμίσεις και είναι το πιο σημαντικό πράγμα που μου έδωσε τόση επισκεψιμοτητα στο blog μου χωρίς να προσπαθήσω πολύ.

Συμβουλή για το 10λεπτο της Ημέρας: Με την ρύθμιση της Επανάληψης θα χρειάζεσαι λιγότερο από 10 λεπτά την μέρα. Σου προτείνω να συνδέεσαι κάθε βδομάδα και να κάνεις αλλαγές στις ρυθμίσεις της επανάληψης για να δεις τι έχει περισσότερο αποτέλεσμα για εσένα, όπως η ώρα της ημέρας ή ο αριθμός των καρφιτσών που θα αναρτηθούν.

ΠΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ ΣΤΟ BOARDBOOSTER

Οι καμπάνιες σου επιτρέπουν να δημοσιεύσεις το περιεχόμενο ενός πίνακα σε κάποιο γκρουπ εφόσον έχει προγραμματιστεί.

Κάνε κλικ στο Pinning Tools-> Campaigns και μετά κλικ στο Add New.

Μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα σε μια Random ή μια Scheduled Καμπάνια.

scheduled campaign

 

Δημιούργησε μια Random Καμπάνια.

Κάνε κλικ στο Add Board και επέλεξε πίνακα. Από εκεί θα προέρχονται οι καρφίτσες.

Ένας καλός τρόπος για να μοιραστείς το περιεχόμενο σου σε πίνακες από γκρουπ αυτόματα είναι να έχεις στον λογαριασμό σου έναν πίνακα που μέσα υπάρχει μόνο τα δικά σου περιεχόμενα.

 

add board

 

Όπως μπορείς να δεις, έχω ρυθμίσει το δικό μου περιεχόμενο από το “Content Marketing | Neil Patel SEO Tips” να δημοσιεύεται σε 5 διαφορετικά γκρουπ 3 φορές την ημέρα.

Αυτά σημαίνει ότι 15 καρφίτσες ανα μέρα αναρτώνται σε χιλιάδες άτομα χωρίς να κάνω τίποτα!

Για ακόμη μια φορά, επέλεξε τις ώρες που θες να δημοσιεύονται και κάνε Save.

 

times

 

Αυτό ήταν! Τόσο εύκολο να το ρυθμίσεις και τόσο δυναμικό.

Μπορείς να ελένξεις πως αποδίδουν οι καμπάνιες σου στην σελίδα Campaigns.

 

performance of campaign

 

Συμβουλή για το 10λεπτο της Ημέρας: Όταν συνδέεσαι για να ελένξεις τις επαναλήψεις, κάνε το ίδιο και για τις καμπάνιες.

Πόσες καρφίτσες ανα μέρα;

Είναι εύκολο το να ρυθμίσεις το BoardBooster, αλλά πως ξέρω πόσες καρφίτσες να προγραμματίσω ή να ξαναδημοσιεύσω την μέρα;

Εγώ σας προτείνω γύρω στις 30-90 καρφίτσες, σε όλους τους πίνακες σου.

Προγραμμάτισε 30 καρφίτσες την μέρα αν είσαι καινούριος στο Pinterest και δεν έχεις πολλούς πίνακες ή καρφίτσες και περίπου στις 90 αν έχεις το λιγότερο 10-15 πίνακες και χίλιες ή παραπάνω καρφίτσες συνολικά.

Ένας άλλος στόχος είναι να προγραμματίζεις καρφίτσες που είναι 80% περιεχόμενο άλλων και 20% δικό σου περιεχόμενο. Έτσι εξασφαλίζεις ότι δημοσιεύεσαι χωρίς να φαίνεται ότι προωθείς μόνο τον εαυτό σου.

ΠΩΣ ΝΑ ΜΕΤΡΑΣ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΟΥ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ PINTEREST

Να τι θα κοιτάς για να μετράς την ανάπτυξη σου:

Ακολούθους που έχεις στο PinterestΌσο περισσότερα άτομα σε ακολουθούν, τόσο πιο ευρύ θα είναι το πιθανό κοινό που θα ξαναδημοσιεύει της καρφίτσες σου και τα κλικ στο blog σου. Πολύ βασικό.

Από την στιγμή που άρχισα να υλοποιώ τις στρατηγικές που υπάρχουν σε αυτό το άρθρο έιδα οι ακόλουθοι μου να αυξάνονται κατά 30% κάθε μήνα στον λογαριασμό μου χωρίς να προσπαθώ πολύ.

Πόση επισκεψιμότητα παραπέμπεται από το PinterestΤσέκαρε τα στατιστικά στο λογαριασμό σου στο Google Analytics για να δεις πόση επισκεψιμότητα έρχεται από το Pinterest.

Αν δεν δεις πολύ αύξηση ( δηλαδή κάτω του 10%), αυτό είναι σημάδι ότι πρέπει να παραμετροποιήσεις το προφίλ σου, τους πίνακες, ή τις καρφίτσες σου λίγο ακόμα. Προσπάθησε να προσθέσεις περισσότερες λέξεις-κλειδιά ή να προγραμματίσεις περισσότερες αναρτήσεις.

Μπορείς να δεις τις αναφορές δεδομένων του λογαριασμού σου στο Pinterest πηγαίνοντας στο Acquisition->Referrals στο Google Analytics.

google analytics referrals

Conversions από το PinterestΑν έχεις ρυθμίσει τον έλεγχο του conversion στο Google Analytics, τσέκαρε κατά πόσο ο ρυθμός του conversion έρχεται από το Pinterest.

Αυτό θα σου δείξει αν οι άνθρωποι που επισκέπτονται το blog σου από το Pinterest είναι το κοινό που θες να προσελκύσεις ή όχι.

Εδώ είναι ένα άρθρο που έγραψα για το πώς να ρυθμίζεις το έλεγχο του conversion στο Google Analytics.

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 10 ΛΕΠΤΩΝ ΤΟΥ PINTEREST

Μιας και έχεις το BoardBooster ρυθμισμένο στο λογαριασμό σου, απλά χρειάζεται μια συντήρηση.

Εδώ υπάρχουν κάποια πράγματα που θα πρέπει να κάνεις καθημερινά. Κάνε δύο ή τρία από αυτά κάθε μέρα, που θα σου παίρνουν περίπου 10 λεπτά την μέρα και 30 λεπτά συνολικά την βδομάδα όταν θα μπεις σε ρυθμό.

  • Πρόσθεσε καρφίτσες στους κρυφούς πίνακες (για να λειτουργεί κατάλληλα ο Scheduler)
  • Ρύθμιζε τις επαναλήψεις και τις καμπάνιες σου, τις ώρες της ημέρας που θα αναρτούνται, ποια μέρα της βδομάδας, πόσες καρφίτσες θα αναρτώνται την ημέρα… βρες αυτό που είναι λειτουργικό για εσένα.
  • Ψάξε για καινούρια γκρουπ με πίνακες
  • Προγραμμάτησε τους καινούριους πίνακες από τα γκρουπ
  • Να ελέγχεις τους ακολούθους και τα στατιστικά της επισκεψιμότητάς σου για δεις τις αποδόσεις που έχεις
  • Εξασφάλησε ότι οι πίνακές σου έχουν 200 ή λιγότερες καρφίτσες ο καθένας και χώρισέ τες σε καινούριους πίνακες αν έχουν περισσότερες καρφίτσες

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Είσαι ενθουσιασμένος ή ακόμα;

Καταλαβαινω ότι έιναι πολλές πληροφορίες για ανάλυση!

Είμαι πραγματικά έκπληκτος από τα αποτελέσματα από τους περασμένους λίγους μήνες και πόσο γρήγορα απογειώθηκε το Blog.

Αλλά να θυμάσε ότι δεν έγινε μέσα σε μια νύχτα. Λογικά θα πάρει κάποιους μήνες για να δεις τέτοια μεγάλα αποτελέσματα. Δώσε στον εαυτό σου χρόνο για να δοκιμάσεις λέξεις-κλειδιά, να συγκεντρώσεις τους πίνακες και να έχεις ακολούθους.

Είναι κρίσιμο να παραμετροποιήσεις το προφίλ σου, τους πίνακες, και τις καρφίτσες με λέξεις-κλειδιά πρώτα για να μπορέσεις να έχεις πιθανότητες επιτυχίας. Επίσης το να αναρτείς σε πίνακες από γκρούπ είναι επίσης πολύ σημαντικό. Τα γκρουπ έχουν την δυνατότητα να αυξήσουν εκθετικά την ανταπόκριση στις δημοσιέσεις σου και στο περιεχόμενο σου.

Ένα ακόμα κλειδί είναι ο αυτοματισμός.

Χωρίς προγραμματισμό και χωρίς να επαλαμβάνονται οι καρφίτσες σου, δεν θα δεις τεράστια ανάπτυξη επισκεψιμότητάς σου. Πληρώνοντας για ένα εργαλείο όπως το BoardBooster μπορεί να φαίνεται αχρείαστο από την στιγμή που το Pinterest είναι δωρεάν, αλλά η επένδυση σε αυτοματισμούς θα αυξήσει αισθητά τις πιθανότητες επιτυχίας αυτό του σχεδίου.

Υπάρχουν και άλλα εργαλεία προγραμματισμού στην αγορά, όπως το Tailwind, όμως με εξέπληξε το BoardBooster εξαιτίας του χαρακτηριστικού που έχει με την επανάληψη. Πιστεύω ότι είναι ο κύριος λόγος που μπόρεσα να αναπτυχθώ τόσο γρήγορα, για αυτό το λόγο και το προτείνω.

Εύχομαι να είχα αυτοματοποιήσει το μάρκετινγκ μέσω του Pinterest πολύ νωρίτερα.

Έχεις ήδη προωθήσει το blog σου με το Pinterest; Ποιες είναι οι καλύτερες στρατηγικές που δοκίμασες μέχρι στιγμής;

Share:

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *