SEO Tips 2017
SEO

7 Εξαιρετικοί Τρόποι να Βελτιώσετε το SEO το 2017

Φανταστείτε να βλέπατε την ιστοσελίδα σας στην πρώτη θέση των αποτελεσμάτων για την φράση που σας ενδιαφέρει…

Ως σωστός επιχειρηματίας σίγουρα επιθυμείτε όχι απλά μια ωραία παρουσίαση των προϊόντων σας, αλλά την αποτελεσματική τους προώθησή τους μέσω του διαδικτύου.

Αυτό απαιτεί και προϋποθέτει μια ετήσια αξιολόγηση των μεθόδων και στρατηγικών του online marketing. Ο προσεκτικός σχεδιασμός και η κατάρτιση προϋπολογισμού θα συμβάλουν στην επιτυχία της επιχείρησης σας.

Τι θα μάθετε σε αυτό το άρθρο;

Παρακάτω θα βρείτε ορισμένες ενδιαφέροντες συμβουλές οι οποίες εστιάζουν στο πώς μπορεί το SEO σας για το 2017 να γίνει αποτελεσματικό – ή, έστω, ακόμα πιο αποτελεσματικό.

Εξετάστε 4, λοιπόν, τρόπους με τους οποίους μπορείτε να μεγιστοποιήσετε τα κέρδη της επιχείρησης για αυτό το έτος,  χρησιμοποιώντας τα παρακάτω πρωτοποριακά SEO tips.

1. Βελτιώστε το «Mobile Experience» των Επισκεπτών Σας

Στις μέρες μας, οι κινητές ηλεκτρονικές συσκευές έχουν γίνει αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητάς μας.

Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι αξιοποιήσετε όσο το δυνατόν καλύτερα αυτή την εξέλιξη. Για να βελτιστοποιήσετε την επικοινωνία με τους πελάτες σας είναι απαραίτητος ο σχεδιασμός ενός ιστότοπου ο οποίος θα να είναι εύκολα προσβάσιμος από μια φορητή ηλεκτρονική συσκευή.

Βασίζοντας τις διαδικτυακές σας συναλλαγές στις νέες εφαρμογές των κινητών ηλεκτρονικών συσκευών θα κερδίσετε την εμπιστοσύνη των πελατών σας, θα αυξήσετε την αξιοπιστία της επιχείρησής σας και, το κυριότερο, θα ταξινομηθείτε πολύ υψηλότερα στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης.

Δυστυχώς, ισχύει και το αντίστροφο…

…αν δεν βελτιώσετε τον ιστότοπό σας ώστε να είναι πιο φιλικός στο χρήστη ενός smartphone ή τάμπλετ, να είστε βέβαιοι πως δεν θα καταφέρετε καν να διατηρήσετε τα κεκτημένα!

Οι νέοι αλγόριθμοι του Google αξιολογούν πολύ αρνητικά ιστοσελίδες των οποίων το mobile experience είναι ανύπαρκτο ή ανήκει ακόμα στην παλαιολιθική διαδικτυακή εποχή.

2. Αξιολογήστε και Αναλύστε Διεξοδικά την Αποτελεσματικότητα του SEO που Εφαρμόζετε

Υπάρχουν άφθονα διαθέσιμα διαδικτυακά εργαλεία τα οποία είναι χρήσιμα για μια διεξοδική ανάλυση της αποτελεσματικότητας του SEO που ήδη εφαρμόζετε.

Τα περισσότερα από αυτά μπορείτε να τα βρείτε με ελάχιστο κόστος στην αγορά, ενώ πολλά από αυτά διατίθενται εντελώς δωρεάν.

Μια τέτοιου είδους αξιολόγηση μπορεί να αποδειχτεί ζωτικής σημασίας για την προσπάθεια που κάνει η επιχείρησή σας να αναδειχθεί στον ωκεανό των αντιπάλων και ανταγωνιστών της στο διαδίκτυο, καθώς προσφέρει πολύτιμα στοιχεία που καταδεικνύουν τα αποτελέσματα των προσπαθειών σας.

Τα δεδομένα που φέρνουν στην επιφάνεια είναι βέβαιο πως θα σας καθοδηγήσουν να πραγματοποιήσετε τις απαραίτητες αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο προωθείτε όχι μόνο τα προϊόντα σας αλλά και τη διαδικτυακή σας παρουσία στον παγκόσμιο ιστό.

Συνεπώς, όλη αυτή η διαδικασία θα συμβάλει στην καλύτερη δυνατή απόδοση της ιστοσελίδας, προσελκύοντας ολοένα και περισσότερα άτομα, άρα πιθανούς πελάτες, άρα μεγαλύτερα κέρδη.

3. Αναπτύξτε Όσο το Δυνατόν πιο Ποιοτικό Περιεχόμενο

Αυτό είναι κάτι πάρα πολύ σημαντικό.

Να θυμάστε πως το περιεχόμενο, δηλαδή οι περιγραφές που γεμίζουν τον ιστότοπό σας διαφημίζοντας τα προϊόντα σας, είναι καθοριστικής σημασίας για την επιτυχία ή όχι όλων των προσπαθειών σας στον τομέα του SEO – όπως, επίσης, και για το αγοραστικό σας κοινό.

Δεδομένου του αυξανόμενου ανταγωνισμού και των υψηλών απαιτήσεων της αγοράς, θα πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη έμφαση στα πλεονεκτήματα που κάνει το συγκεκριμένο κάθε ένα από τα προϊόντα – ή τις υπηρεσίες σας – ξεχωριστό.

Ο επισκέπτης θα πρέπει να ξέρει γρήγορα και με σαφήνεια γιατί να αγοράσει το δικό σας προϊόν και όχι κάποιου ανταγωνιστή σας.

Συνεπώς, γενικόλογες και ασαφείς περιγραφές του στυλ «είναι το καλύτερο μπλα, μπλα, μπλα» είναι όχι μόνο ανώφελες και άχρηστες, αλλά και επικίνδυνες για το SEO σας, καθώς μπορούν να ρίξουν την επιχείρησή σας αρκετές θέσεις στις μηχανές αναζήτησης.

Συνεπώς, δώστε έμφαση στο καλογραμμένο, ποιοτικό και ξεκάθαρο περιεχόμενο, παρουσιάζοντας λεπτομερείς, ουσιαστικές πληροφορίες που αναδεικνύουν την αξιόλογη ποιότητα των προϊόντων της επιχείρησής σας.

Τέτοιου είδους περιεχόμενο αυξάνει την εμπιστοσύνη των πιθανών αγοραστών, καθώς θα βασίζουν τις επιλογές τους σε συγκεκριμένα στοιχεία και όχι στο συναίσθημα ή στην αρχική εντύπωση.

Η κατάλληλη διαμόρφωση των κειμένων που διανθίζουν τον ιστότοπό σας διευκολύνει τη Google στη διαδικασία της αυτόματης ανάλυσης των πληροφοριών που περιλαμβάνονται και της προώθησης των προϊόντων σας.

Με τον τρόπο αυτό, τα δεδομένα της ιστοσελίδας σας γίνονται ευρέως διαθέσιμα σε προγράμματα αξιολόγησης όπως το «Google Knowledge Graph«.

Τα περιεκτικά και ουσιαστικά κείμενα είναι πάντοτε αποτέλεσμα προσεκτικής έρευνας και επαγγελματιών copywriters, αλλά μπορούν, επίσης, να βελτιωθούν σημαντικά από διάφορες εφαρμογές όπως το Grammarly.

Να θυμάστε πως, ως επαγγελματίας ή έμπορος, έχετε ενώπιόν σας το πιο καλά ενημερωμένο, καχύποπτο και αγοραστικά εκπαιδευμένο αγοραστικό κοινό στην ιστορία της ανθρωπότητας.

Επομένως, μόνο αν προβάλλετε σωστά το value των όσων παρέχετε θα είστε σε θέση να αντιμετωπίσετε το αδυσώπητα ανταγωνιστικό κλίμα του «online marketing «.

4. Χρησιμοποιήστε ή Αξιοποιήστε στο Μέγιστο το Θησαυρό των «Rich Snippets»

Η χρήση των λεγόμενων Rich Snippets (γνωστών και ως Schema.org markups) δεν είναι υποχρεωτική, αλλά μπορεί να εκτοξεύσει την SEO απόδοσή σας στα ύψη, καθώς αποφέρει οφέλη όχι μόνο για τις μηχανές αναζήτησης, αλλά και για τους χρήστες αλλά και τους site operators.

Η μεγάλη τους δε διαφορά με τα κλασικά tags, είναι ότι τα οφέλη είναι πολύ πιο ορατά σε όλα τα επίπεδα και για όλους όσοι περιλαμβάνονται σε όλο αυτό το παιχνίδι:

  • Τα search engines είναι πλέον σε θέση να αποφέρουν πολύ πιο σχετικά αποτελέσματα.
  • Οι χρήστες θα είναι σε πολύ καλύτερη θέση να διακρίνουν τη σχετικότητα των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης.
  • Οι Site operators ωφελούνται γιατί θα έχουν πολύ μεγαλύτερο αριθμό click-throughs, εφόσον φυσικά είναι όντως το περιεχόμενό τους ποιοτικό, όπως είπαμε παραπάνω. Επίσης, θα έχουν σοβαρή μείωση στα bounce rates, καθώς όσοι χρήστες τελικά θα επισκέπτονται τον ιστότοπό θα είναι ήδη αρκετά ικανοποιημένοι με το relevancy στα αποτελέσματα της αναζήτησής τους προτού καν επισκεφτούν και μπουν στο site.

Ίσως αναρωτιέστε, όμως, τι ακριβώς είναι τα Rich Snippets;

Rich Snippets αποτελεί πλέον μια φράση – όρο που περιγράφει ένα δομημένο data markup το οποίο οι site operators μπορούν να προσθέσουν σε ένα υπάρχων HTML, και το οποίο με τη σειρά του επιτρέπει στις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν καλύτερα τι είδους πληροφορίες υπάρχουν στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα.

Ωστόσο, οι μεγάλες μηχανές αναζήτησης πήγαν το όλο ζήτημα ακόμη πιο πέρα, χρησιμοποιώντας το συγκεκριμένο markup με σκοπό να παρουσιάσουν πιο πλούσια αποτελέσματα αναζητήσεων, καθιστώντας έτσι ικανούς τους χρήστες να βρουν πολύ πιο εύκολα, γρήγορα, και ξεκούραστα την πληροφορία ή το προϊόν που ψάχνουν.

Αξίζει να ασχοληθείτε λίγο πιο σοβαρά και εντατικά με τα «rich snippets», καθώς οι ειδικοί του SEO ήδη τα θεωρούν ως μια από τις πλέον αποδοτικές επενδύσεις για κάθε σοβαρό επιχειρηματία που αναζητά εγγυημένα αποτελέσματα για το 2017.

5. Εμπλουτίστε την Ιστοσελίδα σας με Καλής Ποιότητας Οπτικοακουστικό Υλικό

Προκειμένου να συμβαδίζετε με το πνεύμα της εποχής, είναι απαραίτητο να βελτιώνετε συνεχώς την ποιότητα οπτικοακουστικού υλικού στον ιστότοπό σας.

Οι καταναλωτές αναζητούν σε ολοένα και μεγαλύτερο βαθμό ελκυστικές οπτικοακουστικές παρουσιάσεις των προϊόντων που διαφημίζονται στην κάθε ιστοσελίδα. Για να επιβιώσει μια επιχείρηση δεν αρκεί μόνο να παρουσιάζει κατά καιρούς ορισμένα ενδεικτικά βίντεο για κάθε προϊόν.

Είναι ουσιώδες να αναζητά συνεχώς τρόπους βελτίωσης των παρουσιάσεων χρησιμοποιώντας δημιουργικές, έξυπνες ιδέες, αξιόλογες και πρακτικές πληροφορίες. Το οπτικοακουστικό υλικό θα πρέπει να είναι επίσης ευχάριστο για το αγοραστικό κοινό και να προσελκύει το ενδιαφέρον του.

6. Αξιοποιήστε την Επισκεψιμότητα της Ιστοσελίδας σας

Μια καλή ένδειξη του κατά πόσον ο ιστότοπος που χρησιμοποιείτε επιτελεί όντως το σκοπό του και δεν υπάρχει έτσι απλά για τα μάτια του κόσμου, είναι, φυσικά, τα ποσοστά επισκεψιμότητας. Η ανάλυση της συχνότητας με την οποία επισκέπτονται διάφοροι καταναλωτές την ιστοσελίδα σας μπορεί να αποκαλύψει πολλά για το γιατί έχετε τη συγκεκριμένη σειρά κατάταξης στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Προφανώς, όσο συχνότερη είναι η χρήση των δεδομένων του ιστότοπου, τόσο αυξάνεται η θέση του στον πίνακα κατάταξης.

Το συμπέρασμα;

Αυξάνοντας την επισκεψιμότητα, ανεβαίνετε στις κατατάξεις των αποτελεσμάτων. Πώς μπορείτε, όμως, να αυξήσετε την επισκεψιμότητα;

Τα κείμενα της αρχικής σελίδας θα πρέπει να είναι διαμορφωμένα με ελκυστικό τρόπο, έτσι ώστε να επιθυμεί κανείς να επισκεφθεί και τις επόμενες σελίδες.

Σκεφτείτε το κοινό σας και αναρωτηθείτε:

  • ο μέσος πελάτης μου τι απορίες είναι πιθανό να έχει για το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρω;
  • Ποια εικόνα θα του τραβούσε την προσοχή;
  • Ποιος τίτλος, ποια ερώτηση;
  • Ποιο call to action;

Μπείτε στη θέση του και βελτιστοποιήσετε ανάλογα το περιεχόμενο του ιστότοπού σας.

7. Να Ελέγχετε Συχνότερα τα Δεδομένα της Ιστοσελίδας σας

Η τακτική αξιολόγηση των πληροφοριών που περιέχονται στον ιστότοπο που χρησιμοποιείτε είναι ουσιώδης. Οποιαδήποτε προσπάθεια βελτίωσης του ιστότοπου της εταιρείας σας με την αξιοποίηση του SEO θα είναι ανεπαρκής χωρίς την συχνή ανάλυση των στρατηγικών προώθησης προϊόντων.

Ο συχνός έλεγχος συμβάλει στον έγκαιρο εντοπισμό πιθανών προβλημάτων και στην άμεση διόρθωσή τους. Με αυτό τον τρόπο διασφαλίζεται η ομαλή λειτουργία της επιχείρησής σας καθώς επωφελείστε πλήρως από τις υπηρεσίες του SEO.

Με βάση τις παραπάνω διαφωτιστικές πληροφορίες συμπεραίνουμε ότι ο τρόπος με τον οποίο αξιοποιείτε το SEO στον ιστότοπό σας επηρεάζει ΑΜΕΣΑ την απόδοση της επιχείρησής σας. Είναι ζωτικό να γίνονται προσαρμογές στον τρόπο με τον οποίο ενσωματώνετε νέα δεδομένα στις στρατηγικές που ήδη χρησιμοποιείτε.

Σε περίπτωση που δοκιμάσετε να πραγματοποιήσετε ορισμένες αλλαγές στον ιστότοπό σας θα γευτείτε την ικανοποίηση μιας πραγματικά επιτυχημένης χρονιάς τόσο για σας, όσο και για την επιχείρησή σας.

Share:

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *